Wat is Valet Parking?
De parkeerfaciliteiten van Schiphol zijn beperkt en er worden vaak hoge tarieven gehanteerd. Valet Parking is een snelle, eenvoudige en goedkope manier van parkeren bij Schiphol. Valet Parking is overgewaaid vanuit Amerika, waar het al jaren een populaire wijze van parkeren is.
“Valet Parking houdt in dat een chauffeur uw voertuig voor u parkeert. U stapt uit op de vertrekhallen van Schiphol en de chauffeur doet de rest.”
BELANGRIJK: Hoe werkt Valet Parking bij Flight Parking
De eerste stap is het online reserveren. Na het reserveren ontvangt u een mail ter bevestiging met alle benodigde informatie en instructies.
Op de door u doorgegeven datum tijdens het reserveren rijdt u rechtstreeks naar de vertrekhallen van Schiphol rijdt. Een half uur voor aankomst neemt u contact op met de chauffeurstelefoon om uw exacte tijdstip van aankomst door te geven.
Daar wordt u op gewacht door een professionele chauffeur van Flight Parking. Na het treffen vinden er korte administratieve handelingen plaats, zoals voertuigcontrole en een eventuele kilometerstand-registratie. Nadat u bent geholpen met uw bagage overhandigt u de sleutels van uw voertuig en kunt rechtstreeks richting de vertrekbalie om u in te checken voor uw vlucht.
Terwijl u incheckt wordt uw voertuig naar een beveiligde parkeerlocatie gereden. Hier blijft u voertuig staan totdat u weer geland bent op Schiphol. Zodra u weer geland bent op Schiphol neemt u weer contact op met de chauffeurs telefoon. Op het afgesproken tijdstip treft u de chauffeur weer op de vertrekhallen van Schiphol.
U kunt uw valet parking op Schiphol reserveren via ons online reserveringssysteem. Het is ook mogelijk om telefonisch uw reservering door te geven. Dit kunt u doen door te bellen naar telefoonnummer 0297-785515.
Nadat u online via ons online reserveringssysteem of telefonisch uw reservering heeft geplaatst ontvangt u een email ter bevestiging. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail. Indien u ook hier de email niet aantreft, neem dan contact met ons op.
Ja dat is mogelijk. Indien u gebruik maakt van het online reserveringssysteem vult u bij ‘tijden’ 00.00 uur in. Zodra uw aankomst- en/of vertrektijden bekend zijn, geeft u deze per email naar info@flight-parking.nl aan ons door. Uw vertrektijden dienen echter wel minimaal 3 dagen voor vertrek van uw vlucht bij ons bekend te zijn. Zijn uw vertrektijden niet tijdig bij ons bekend dan behouden wij ons het recht om de reservering te annuleren.
Uw kunt de wijzigingen per email naar info@flight-parking.nl doorgeven. U kunt kort en bondig doorgeven wat uw oude vluchtgegevens waren en wat uw nieuwe vluchtgegevens zijn. Als wij deze wijzigingen hebben aangepast in het systeem ontvangt u hiervan een bevestiging.
U kunt tot maximaal 24 uur van tevoren uw reservering kosteloos annuleren. Dit kan uitsluitend per email naar info@flight-parking.nl gedaan worden vanwege administratieve redenen. Indien u annuleert binnen 24 uur brengen wij hiervoor een standaard bedrag van €25,- in rekening.
Indien u gebruik maakt van ons online reserveringssysteem kunt u uw reservering direct via iDeal betalen. Indien u wilt betalen nadat u gebruik heeft gemaakt van onze Valet Parking service kunt u contant of per pin betalen als u uw voertuig weer in ontvangst neemt. Voor frequently gebruikers is het mogelijk om een zakelijke rekening te krijgen en onze Valet Parking services per factuur te voldoen.
Uw auto zal geparkeerd staan op het parkeerterrein van Flight Parking aan de Raasdorperweg 54 in Lijnden. Dit is een privé terrein ontoegankelijk voor derden en/of onbevoegden.
Indien gewenst noteert de medewerker van Flight Parking de kilometerstand van uw voertuig bij het aannemen van uw voertuig. Vervolgens wordt uw voertuig op ons parkeerterrein geparkeerd. Dit parkeerterrein ligt op circa 11 kilometer van Schiphol. Echter kan het zijn dat wij een geringe aantal kilometer extra rijden. Dit kan zijn wanneer uw voertuig naar één van onze andere parkeerterreinen wordt gereden ivm drukte, als u voor overdekt parkeren heeft gekozen of als u heeft gekozen voor een exterieur reiniging. Hierdoor kan het zijn dat wij genoodzaakt zijn enkele kilometers meer te rijden, echter zal dit naar alle redelijkheid zijn.
Flight Parking staat 24 uur per dag en 7 dagen in de week voor u klaar.